3 Haziran 2008 Salı

RESİMLERE DEVAM







6 yorum:

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar, nasıl olursa olsun bir şekilde bağlantıyı koparmayalım diyorum. Eski günlerin tadı başka. Tabi ki o günlere geri dönmek mümkün değil ama yine de 4 yılını sizlerle birlikte yaşadığım için mutluyum.
Bana ulaşmak isteyenler için
...
gsm: 0533 719 71 95
mail ve msn: akinceycey@hotmail.com
...
facebook üzerinden bağlantıya geçmek isteyenler AKIN CEYLAN yazıp aratırlarsa bana ulaşıp arkadaş listesine ekleyebilirler.

Her nerede olursanız olum, umarım hayatınız istediğiniz gibi geçiyordur.

AKIN CEYLAN

Adsız dedi ki...

Akın mrb...
Seni ve arkadaşları görmek çok güzel...
Sanırım bilgisayar işiyle uğraşıyorsun... Dilerim işlerin iyidir...
Sana hayırlı işler...

Bu arada sen bizim yıllığı hala göndermedin bunu en kısa sürede telafi edrsen sevinirim...

Görüşmek temennisiyle; iyi günler.

Ahmet ATASEVER
Yatağan METEM
Muğla

Adsız dedi ki...

Ahmet selam,
Mesaj için teşekkür ederim. Evet bilgisayar işiyle uğraşıyorum, işler fena değil ama şu aralar piyasanın durgunluğu bizleri de etkiledi.
Yıllık konusuna gelince o konuda sen dahil bazı arkadaşlara karşı mahcubiyetim büyük.
Bu konuyla ilgili ciddi mazeretlerim var dı ama; şimdi her biri geçmişte kaldı. Uygun olan en yakın zamanda telafi edeceğimden emin olabilirsin.

Görüşmek üzere...

Akın Ceylan
0533 719 71 95
Beylikdüzü, İSTANBUL

Adsız dedi ki...

lan olm, o yıllığı bi yapmadın gitti bee..

neyse sen gel artık, ne yapalım..

öpüyorum hepinizi, beklerim.

Zeytinburnu EML cevizlibağ.ist
hacı eyüp gültek
0505 402 80 64 hegultek@hotmail.com

Adsız dedi ki...

mehmet han ulusoya ulas maya calısıyorum akdeniz üniversitesinden bir arkadasıyım mail adresim macit1@superposta.com
tanıyan arkadaslardan adrebilgisi rica ediyorum saygılar

Adsız dedi ki...

merhaba akın. nasılsın. ne balıklar yerdik bizim küçücük odada. bu arada bende bahçelievlerdeyim. haberleşelim.

cavit aydemir
05052325572
cavitaydemir@hotmail.com